توضیحات شهردار مشهد درباره پروژه مشترک آستان قدس رضوی و مدیریت شهری (۱۴ آبان ۱۴۰۳) بهره‌برداری از فاز اول پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی (ره) به بولوار نماز مشهد در دهه فجر ۱۴۰۳ شهروندخبرنگار | درخواست ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی در بولوار هدایت مشهد + پاسخ برپایی بازار سیار صنایع دستی بانوان کارآفرین در مشهد (۱۴ آبان ۱۴۰۳) بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی در محدوده حرم مطهر رضوی در آینده‌ای نزدیک خدمات‌رسانی فرودگاه مشهد به حدود ۵ میلیون زائر رضوی در نیمه‌ نخست سال ۱۴۰۳ هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی «آلوده» است (۱۴ آبان ۱۴۰۳) درباره کوچه «مسجد رانندگان» در خیابان امام‌رضا(ع) مشهد | حکایت «رانندگان» و کوچه‌ای پشت چهنو اجرای ۶۱۷ پروژه طی سه سال در منطقه پنج شهرداری مشهد شهردار مشهد: برای تمام حوزه‌های کلان مشهد پروژه داریم اختصاص زمین صدهکتاری برای زندان جدید مشهد | شهردار مشهد از انتقال زندان به خارج شهر خبر داد هشدار زرد مدیریت بحران استان خراسان رضوی | بارش های رگباری و کاهش محسوس دما تا آخر هفته توسعه گردشگری پایدار مشهد با ثبت میراث ناملموس فرهنگی تعریف ۴۵ پروژه محوری برای سال پایانی شورای ششم مشهد جزئیات اجرای طرح پیشخان زیارت | امکان جلوه‌نمایی رضوی در ۲ هزار نقطه مشهد آماده‌سازی خیابان امام رضا(ع) برای راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی مشهد به دانش آموزان ویژه مراسم راهپیمایی (۱۳ آبان ۱۴۰۳) سرویس‌دهی رایگان متروی مشهد به راهپیمایان در ۱۳ آبان ۱۴۰۳ افزودن ۲ خط پروازی خارجی به پرواز‌های فرودگاه مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط یک قطارشهری مشهد به بهشت رضا(ع) + پاسخ

  • کد خبر: ۲۰۸۶۶۴
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
  • ۱
شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط یک قطارشهری مشهد به بهشت رضا(ع) + پاسخ
پاسخ مدیرعامل قطارشهری مشهد: توسعه خطوط برمبنای تقاضای مسافری است. در این ارتباط جمعیتی که بهشت رضا(ع) می‌روند اغلب مقطعی و در ایام پایانی هفته است. بنابراین متوسط جمعیت مراجعه‌کننده این مسیر و در بازه زمانی یک هفته بالا نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی با ارسال پیامک به ستون صدای مردم خواستار امتداد خط یک مترو مشهد به بهشت رضا(ع)  شد. در متن پیامک این شهروند آمده است: مشهدی‌ها اموات خود را در بهشت رضا(ع) دفن می‌کنند. از طرفی دیگر آخر هر هفته جمعیت زیادی برای زیارت اهل قبول به بهشت رضا(ع) می‌روند. با این شرایط بهتر است خط یک مترو مشهد تا بهشت رضا(ع) امتداد داشته باشد تا مردم دسترسی راحت‌تری به بهشت رضا(ع) داشته باشند.

در پیگیری پیامک این شهروند مدیرعامل قطارشهری مشهد این‌طور پاسخ داد: توسعه خطوط برمبنای تقاضای مسافری است. در این ارتباط جمعیتی که بهشت رضا(ع) می‌روند اغلب مقطعی و در ایام پایانی هفته است. بنابراین متوسط جمعیت مراجعه‌کننده این مسیر و در بازه زمانی یک هفته بالا نیست.

کیانوش کیامرز در ادامه به فاصله هشت کیلومتری مشهد تا بهشت رضا(ع) اشاره کرد و افزود: بار مالی توسعه مترو تا بهشت رضا(ع) بسیار بالاست. در حال حاضر ساخت هر کیلومتر خط مترو در مشهد ۲‌هزار میلیارد تومان هزینه دارد. با این شرایط مالی، تأکیدمان بر اولویت دادن اعتبارات به خطوط در دست ساخت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
0
سلام علیکم
جمعیت زیادی در جاده کارخانه سیمان، قرقی و شهرک مهرگان وجود دارد و از طرفی هم ترافک زیادی در این راه وجود دارد، در صورت امکان مسوولین محترم اگر خطوط مترو را تا این مناطق امتداد دهند ممنون میشویم چون مسافران زیادی وجود دارد. ضمن اینکه از دو سمت امکان امتداد خط مترو وجود دارد، هم از طرف طبرسی و هم از طرف مهر مادر ( خواجه ربیع ) با تشکر .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->